20 april 2009

Nu ger jag upp!

Det är tre saker som irriterar mig riktigt mycket denna dag!
För det första syns inte kommentator raden i förra inlägget, det är säkert jag som har gjort nått korkat men jag begriper inte vad.....

För det andra så vägrar skärmsläckaren på min bärbara att gå igång, jag ser inget konstigt med inställningarna. Sånt kan jag bli riktigt sur över......

Till sist en sak som jag faktiskt inte bara är irriterad på utan till och med lite ledsen över, idag dödförklarar jag alla mina övervintrande fuchsier. Flertalet har varit med i många år.
Annabelle, Göteborgskan med flera. Jag begriper inte heller vad jag gjort för tokigt med dom. Måste väl vara nått med temperaturen och vattningen, men vadå?

En ståtlig General Monk var det här förra sommaren.

Tack och lov att åtminstone mina älskade änglar växer och frodas, om några månader kommer de att blomma för fullt och sprida sin väldoft på kvällen.

2 kommentarer:

Åsa! sa...

Var här inne i förmiddags och såg att det inte gick att kommentera. Men nu går det ju bra:)

billan sa...

Åsa:
Det är jättekonstigt, ibland går det kommentera och ibland inte. Jag fattar inte ett smack!