19 februari 2010

Det blir sällan som man tänkt sig

En kompledig fredag. Jag hade inte talat om för en kotte att jag skulle vara ledig. Det var tänkt bli min alldeles egna dag, dona med frösådder och pelargoner. Ta en härlig långpromenad med Frida. Jag vaknade i ottan, kräksjukan hade tagit min kropp i besittning......
Istället för nytagna bilder på frösådder och sticklingar blir dagens inlägg en enda bild från i somras på min Augusta. Ikväll blir det inget fredagsvin, mineralvatten får det bli. Ryggläge i soffan med Allers Trädgård som kom i brevlådan idag. Önskar er en skön fredagskväll.


6 kommentarer:

Bea sa...

Fyyy...för kräksjuka, men hoppas det går fort över och i morgon är du säkert på G igen!
Krya på dig och ha en skönt veckoslut! /Bea

Inger sa...

God bättring önskar jag dig, typiskt till helgen, kräksjuka är bland det värsta.

Anita sa...

Nej men usch. Så himla trist, jag lider med dig. Kräksjuka är inte kul alls. Tur ändå att Allers trädgård kom så att du fick lite tröst i eländet.

Krya nu på dig så mycket så du kan njuta lite av resten av helgen.

Skatan sa...

Det var väl då typiskt ... när du nu hade bespetsat dig på din "egen" dag ...

Hoppas du känner dig bättre nu i alla fall och så får du väl ta sats ... och kanske kunna vara ledig en annan dag framöver.

Kramar!

Annika Christensen sa...

En favorit för den blir så stor och pampig.
Ha det gott
Annika

Mira sa...

Stackars!!! Typiskt. Du sjukskrev dig väl så du kunde spara dina komptimmar till en annan gång! Eller har ni karensdag?