18 februari 2009

Gott om vårtecken är det inte.......

Ute är det endast dagsljuset och lite fågeltjatter som gör att man kan tänka VÅR!!
En skål med katt-ätna krokusar och en massa fröpåsar får stå för vårkänslan inomhus.
Som vanligt har jag beställt alldeles för mycket på nätet.......
Måste köpa såjord imorgon.
Föresten imorgon hinner jag inte, då ska jag nämligen på kurs!
Jag har i flera år önskat utveckla mina gitarr talanger. Vill kunna utnyttja elguran bättre, få till mera blues... Imorgon är det dax, 10 veckor framåt på torsdagskvällarna går jag i musikskola.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm...Impectapåsar..härligt. Så nu ska du bli en ny Janne Bark då? Börja med gitarrsolot i Lazarus! Lycka till!

Lilla B sa...

Så häftigt med gitarrkurs! Tycker att det är så kul med utbudet av kurser. Nästan vad som helst kan man få utveckla.

billan sa...

Slottsträdgårdsmästaren:
Impectapåsarna kommer med våren!
Tack för lyckönskningen, den satt bra. "Barken" han år kung han. Nu vill det till att jag övar på rockriffen......

Lilla B:
Ja det är verkligen stort utbud av kurser nu, och första kurskvällen för mig var kanon.