10 juli 2009

Lycklig, lycklig, lycklig.......

Regnet vräker fortfarande ner, men enligt Yr och Smhi ska eländet sluta om ett par timmar. Vi får väl se hur det blir med det....... Bra städ och handlingsväder i alla fall. Nu skall här röjas och kylskåpet fyllas. Sent ikväll kommer son med familj från Småland. Jag längtar så in i norden. Vilken känsla att få fira min 53:e födelse dag på söndag tillsammans med alla barn och barnbarn.(ett bonus barn-barn är hos sin farmor i skåne, så hon kommer tyvärr att saknas).
Önskar er alla en skön sommarhelg!


5 kommentarer:

Lilla B sa...

Ha en riktigt fin födelsedag omgiven av barn o barnbarn! Regnet kommer nog att försvinna för er - det ser ut att hålla sig här i trakterna...
Och vad beträffar koriander så håller jag helt med din man. Det är en oätlig krydda som stinker dålig parfym och som smakar skumt. Odlade ett år och aldrig mera :)

Inger sa...

Grattis i förskott och ha det fint tillsammans med familjen. Förstår din längtan.

Åsa! sa...

Önskar dig en jättefin födelsedag tillsammanss med de dina!

Katarina sa...

Härlig födelsedag!

billan sa...

Lilla B, Inger, Åsa och Katarina:

Stort Tack, jag har haft det så fint med mina nära och kära.... Lyckligt lottad känner jag mig, synd bara att dessa underbara dagar går så himla fort!