18 juli 2009

Torparfrukost

Semestern närmar sig slutet, tänk vad fyra veckor går fort. Vi försöker njuta in i det längsta och avslutar med en Torparhelg. Riktig tur med vädret nästan hela semestern. Tid för mig själv i mängd har jag haft! Jag har varit mormor, farmor, svärmor, maka, vännina, matte, svägerska, svärdotter ........


Solen lyser från en klarblå himmel denna lördag. Idag skall jag bara koppla av och må gott. Sola, läsa deckare, lyssna på sommarprogrammet i P1 och jaga fjärilar. Med kameran alltså........

Inget går upp mot att börja dagen med en god latte, ett glas hemmapressad juice och en sol som strålar från en klarblå himmel!

3 kommentarer:

Britt sa...

Låter och ser härligt ut. Fyra veckor går lite för fort//Britt

Inger sa...

Semestern går verkligen för fort. Vill inte tänka på att jag själv bara har en vecka kvar. Fint att du har haft bra väder.

billan sa...

Britt:
Det var så skönt, enda plågan var dessa fördömda myggor.
Som tur är så jobbar jag bara två veckor nu och sedan har jag klämt in en kompledighetsvecka:)

Inger:
Hoppas vädret bättrar sig denna din sista semestervecka, det räcker väl med att rostiden går mot sitt slut, regnet skall väl inte behöva vräka ner!